BK Beveiliging


Uw partner in zekerheid

winkelend stel © BK Beveiliging
In uw winkel komen veel klanten. Dat is goed voor de omzet maar dat maakt het voor u lastig om overzicht te houden. Niet iedereen verlaat uw winkel zonder netjes te betalen. Winkelcriminaliteit neemt de laatste jaren steeds grotere vormen aan. Het aantal winkeldiefstallen neemt toe, naar schatting wordt er voor 355 miljoen gestolen (cijfers: 2009 detailhandel Nederland). De totale schade is zelfs nóg hoger: €545 miljoen.

Vooral de grotere winkels in hoogwaardige technische apparatuur hebben met dit probleem te maken. Naast het vernielen van apparatuur zijn vooral de “kleinere” artikelen een gewilde prooi voor de winkeldief: lippenstift, een flesje parfum. Ook tassenroof van passanten en zakkenrollerij in de winkel, is geen onbekend verschijnsel meer. Een onzeker gevoel bij het winkelend publiek is hiervan het gevolg. Klanten blijven weg. En als er eenmaal een slechte naam is opgebouwd dan is dat moeilijk weer om te buigen.

Of wat dacht u van het personeel? Volgens Detailhandel Nederland wordt naar schatting maar liefst 40 procent van alle winkeldiefstallen gepleegd door het eigen personeel. Door uw klanten en personeel niet goed in de gaten te houden kan u dit flink wat omzet per jaar schelen. Om nog maar te zwijgen over de schade die winkeldieven aan uw eigendommen toebrengen.

Maar het grootste gedeelte van uw klanten en personeel is gelukkig wel eerlijk. Zij willen in een ontspannen sfeer winkelen en werken. Niet het gevoel hebben dat er iemand constant over hun schouders meekijkt. Ook dat kan u omzet schelen. Winkelplezier moet voorop staan.

De winkelsurveillanten van BK Beveiliging zijn opgeleid om onopvallend hun werk te doen. Zij zijn  aanwezig als een gastheer of gastvrouw in uw winkel, daarnaast houden zij een professioneel oogje in het zeil. Hoewel de taak van een winkelsurveillant voornamelijk bestaat uit het voorkomen van winkelcriminaliteit, is zijn taak veel omvattender. Optreden bij winkeldiefstal, dienstverlening aan het winkelende publiek, brandpreventie en het verlenen van eerste hulp bij ongelukken behoren eveneens tot zijn takenpakket. Indien u wenst, kan hij ook zorg dragen voor visitatie onder uw eigen personeel.  

Wij besteden volcontinu aandacht aan onder andere de sociale vaardigheden van onze medewerkers. Onze medewerkers leveren een toegevoegde waarde. Gastheerschap moet voorop staan. Tenslotte doet u als ondernemer er alles aan om een prettige sfeer in uw winkel te creëren. Samen staan we voor een prettige en veilige omgeving waar uw klanten in alle rust kunnen winkelen.